您现在的位置: 中国作文网 >> 小学作文 >> 六年级作文 >> 正文
亚运会来了

  

the asian games here, even though i didn't come to the scene. but, i also for asian athletes refuels! guangzhou is a big city, where the very beautiful! listen, guangzhou is a yang cheng! the opening ceremony that day, i sat beside watch tv. fireworks lit the guangzhou! great! asian games, make chinese people feel proud, and proud. of course, i also feel very proud! finally, i also hope that asian games success! also hope that the asian athletes can more medals, winning glory for the country glory!

       我试着写了些英文文章,看不懂的fans们,请看下边!look!

      亚运会来了,虽然我没有亲临现场。但是,我也在为亚洲的运动员加油!广州是一个大的城市,那里很漂亮!听说,广州是一个羊城!开幕典礼那天,我在电视机旁 看开幕式。烟花照亮了整个广州!太棒了!亚运会,让中国人民感到骄傲,而自豪!当然,我也觉得很骄傲!最后,我也希望亚运会能取得圆满成功!也希望亚洲的 运动员可以多多拿金牌,为中国争光添彩!


  • 上一个小学作文:
  • 下一个小学作文:
  • 发表评论】【加入收藏】【告诉好友】【关闭窗口
    最新热点 最新推荐 相关文章
     好玩的魔尺
       月考终于结束鸟!哎!
       准备最后的冲刺
       西湖导游词
       保护地球,就是保护人类
       庐山之旅
       倒霉的事情
       哎!
       真实的我
       他真勤奋好学啊
     
     第一次存钱
     关于橡皮的作文
     我和闹钟有个约会
     关于猫的作文
     难忘的踏瀑戏水
     爱从这里起航
     过年趣事
     难忘的寒假社会活动
     九乡之旅
     我为家里贴春联
    校运会留恋
    校运会第三天,很有感悟
    校运会上
    校运会开幕式
    大运会开幕式观后感
    大运会带来的变化
    校运会采访
    深圳因大运会而美丽
    观《釜山亚运》有感
    观亚运会开幕式有感
    网友评论:(只显示最新10条。评论内容只代表网友观点,与本站立场无关!)

    Copyright 2010-2012 © 中国作文网  All rights reserved